3 דרכים חדשניות להיפטר מהלחץ היומיומי…

0

3 טיפים שהוכיחו את עצמם במשך 10 שנות ניסוי ותהיה… עכשיו לכניכם

1. תתמסר לרגע, לגמרי, עם משימה אחת בלבד.

במקום להיות במצב של מיתוג-משימות מלחיץ של המוח, קח את המשימה הבאה שלך ותן לכל שאר המשימות לצאת לך מהראש, פשוט תתמסר לרגע ולמשימה הנוכחית.
תן לעצמך להתמסר לחלוטין למשימה הנוכחית על ידי ויתור על ההרגשה שאתה צריך למהר ולסיים אותה ולעבור למשימה הבאה שמחכה לך. תמיד תהיה המשימה הבאה, כי זה הטבע של רשימות מטלות – הן לעולם לא נגמרות. אז תן למשימות המאוחרות יותר להיות מאוחר יותר . ותהיה 100% במשימה האחת , כאילו זה כל העולם שלך.
בשורה התחתונה : תאט. תנשום. תסקור את ההתחייבויות והמטרות שלך. כל דבר בתורו. תעשה משימה אחת בכל פעם. התחל עכשיו. קח הפסקה של 5 דקות בשעה. תחזור. (וזכור תמיד, התוצאות הסופיות יותר חשובות מהזמן שנדרש כדי להשיג אותן).

apple-691798_640

2. תרפה מהשליטה על מה שלא יכול להיות נשלט

הפחד גורם ללחץ, לא גורמים חיצוניים כמו התחייבויות העבודה שלך או הבעיות במשפחה שלך. גורמים חיצוניים אלה הם רק חלק נורמטיבי מהחיים, אבל הם הופכים מלחיצים כשאתה פוחד להיכשל, פוחד שאנשים לא אוהבים אותך, פוחד שאתה לא מספיק טוב, פוחד מנטישה, וכן הלאה.
הפחדים שלך מבוססים על פנטזיות שנמצאות בראש שלך על איך דברים אמורים להיות (ואתה מפחד שהחיים שלך לא יכולים להיות כמו הפנטזיה): יש לך תמונה בראש שלך שבה אתה הולך להיות מושלם, יהיו לך אנשים שיאהבו אותך, יהיה לך נוח תמיד, ואתה תצליח בכל החזיתות. פנטזיות אלה הן דרך להרגיש שאתה בשליטה על עולם שאתה לא באמת שולט בו, הן פוגעות בך וגורמות לך לפחד ולחץ. במקום זאת, וותר על השליטה. תהיה בסדר עם כאוס ואי-ודאות, ותאמין שהדברים יסתדרו. אתה תפחד פחות ותרגיש פחות מתוח. (קרא "הנשמה המשוחררת").

arm-wrestling-567950_640

3. קבל אנשים בדיוק כפי שהם ותחייך

אנחנו מתעצבנים על אנשים אחרים , בגלל שהם אינם תואמים את הפנטזיה שלנו על איך הם "צריכים" להתנהג. במקום זאת נסה לקבל אותם כפי שהם, ותכיר בכך שבדיוק כמוך, גם הם לא מושלמים ומחפשים אושר ומתקשים למצוא אותו. הם עושים כמיטב יכולתם. קבל אותם בדיוק כפי שהם. אי אפשר לשנות אותם בכל מקרה, וזה לא מנומס לנסות. אז תחסוך מעצמך לחץ מיותר.
במקום לנסות לשנות אחרים, תן להם את התמיכה שלך היום ותוביל אותם על ידי כך שתשמש להם דוגמא.

Share.

About Author

Leave A Reply